S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Hodnocení obchodu na Zboží.cz






AKTUÁLNÍ PRŮMĚRNÁ DOBA VYEXPEDOVÁNÍ OBJEDNÁVKY:

           3,1 DNÍ           


KONTAKTY

ZÁKAZNICKÝ SERVIS
tel: 735 301 877
info@kukinek.cz
PO- PÁ / 9:00 - 18:00 hod.
SO / 9:00 - 14:00 hod.

ZBOŽÍ V AKCI

249,00 Kč (9,24 EUR)
skladem
99,00 Kč (3,67 EUR)
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

99,00 Kč (3,67 EUR)
skladem
49,00 Kč (1,82 EUR)
skladem
129,00 Kč (4,78 EUR)
skladem

» Nepřevzetí objednávky
Co se stane, když nepřevezmu objednávku na dobírku nebo zaplacenou předem?



Objednali jste si zboží s volbou platby na dobírku (při převzetí) a následně si zboží nepřevezmete? V tomto případě se nejedná o odstoupení od kupní smlouvy ze strany zákazníka a jako zákazník jste dle § 2118, zákona č. 89/2012 Sb. povinen zaplatit kupní cenu a zboží převzít.

Bohužel se nám stává, že zákazník si u nás objedná zboží na dobírku a zboží následně nepřevezme. Do 19.5.2020 jsme toto jednání zákazníků nijak neřešili, ale bohužel jsme zjistili, že někteří zákazníci této možnosti mnohdy využívají a našemu internetovému obchodu vznikají náklady s úhradou poštovného našim smluvním kurýrním společnostem, dále náklady za obalové materiály a také poplatky za platbu dobírkou, a to i v případě, že k výběru dobírky nedojde a zboží se nám vrací zpět. 

S platností od 20.5.2020 jsme se rozhodli využít svého práva a u nepřevzatých objednávek na dobírku:

V případě, že si kupující objednané zboží s volbou úhrady při převzetí, tzv. na dobírku, nepřevezme, tímto kupní smlouva nezaniká a nejedná se o odstoupení od kupní smlouvy ze strany zákazníka. V tomto případě bude po zákazníkovi vymáháno poštovné, balné a poplatek za dobírku (poplatek za dobírku je i v případě vratky nevyzvednutého zboží účtován i ze strany smluvních kurýrních společností) dle platného ceníku prodávajícího, a to následujícím způsobem:

a) Vystavení faktury a zaslání na e-mail zákazníka,

b) nebude-li ze strany zákazníka faktura uhrazena, dojde k druhému upozornění na e-mailovou adresu zákazníka,

c) nebude-li kupující reagovat ani na druhou výzvu zaslanou na jeho e-mailovou adresu, prodávající zašle kupujícímu doporučený dopis s výzvou k úhradě (faktura bude navýšena o položku zaslání výzvy k úhradě doporučeně dle platného ceníku prodávajícího),

d) nebude-li kupující reagovat ani na výzvu zaslanou poštou doporučeně, bude pohledávka předána agentuře pro vymáhání pohledávek.


Pokud Vaše objednávka je v takové výši, kdy poštovné běžně účtováno není, i v tomto případě budeme požadovat náhradu vzniklých nákladů za poštovné, balné a doběrečné.


Například vedoucí právního oddělení spotřebitelského měsíčníku dTest, Lukáš Zelený se k této problematice vyjádřil takto:
"Tím, že zákazník odmítne balík převzít, nezačíná automaticky plynout lhůta pro odstoupení od smlouvy,“ vysvětluje vedoucí právního oddělení dTestu Lukáš Zelený. "Zákazník tedy bude muset zaplatit. Má ale ještě stále možnost od smlouvy odstoupit. Smluvní pokutu a úroky z prodlení nebo kompenzaci poštovného však bude muset zaplatit v každém případě, tato povinnost se odstoupením od smlouvy neruší.“


_________________________________________

JAK VYŘEŠIT SITUACI...

...Již jsem si objednal/a, ale ještě mi od Vás nepřišlo potvrzení o vyexpedování objednávky a o zboží již nemám zájem:
V tomto případě neprodleně kontaktujte náš zákaznický servis na e-mailu info@kukinek.cz. Sdělte číslo objednávky a požádejte o její stornování.


...Objednávku na dobírku jsem si nepřevzal/a a nemám o ni zájem:
Vyčkejte až Vás vyzveme k úhradě nákladů na poštovné, balné a poplatek za dobírku.


...Objednávku na dobírku jsem si nepřevzal/a, ale mám o ni stále zájem:
Ověřte si dle čísla zásilky, které Vám posíláme vždy při vyexpedování objednávky, kde se zásilka nachází. Pokud se nachází stále u kurýrní společnosti nebo na výdejním místě, můžete si u kurýra změnit termín doručení a u výdejního místa prodloužit termín vyzvednutí. Pokud je zásilka již vrácena k nám zpět, je potřeba kontaktovat náš zákaznický servis na e-mailu info@kukinek.cz, sdělit číslo objednávky a požádat o zaslání znovu. V tomto případě Vám ovšem poštovné, balné a doběrečné naúčtujeme dvakrát, protože se bude jednat o opakované doručení.


...Objednávku mám již předem zaplacenou, nestihl/a jsem si ji převzít v termínu, ale mám o ni zájem
V tomto případě Vás s největší pravděpodobností bude kontaktovat náš zákaznický servis na Váš e-mail, aby se s Vámi domluvil na dalším postupu. Vzhledem k tomu, že se ovšem bude jednat o opakované doručení, s největší pravděpodobností Vám bude znova naúčtováno poštovné, a to i v případě, že jste měl/a u objednávky poštovné zdarma.


...Objednávku mám již předem zaplacenou a nemám už o ni zájem:
V tomto případě hovoří zákon jasně (§ 2118 občanského zákoníku): "Kupující zaplatí kupní cenu a věc převezme." Objednávku musíte převzít a v momentě, kdy si ji převezmete začíná běžet 14 denní lhůta na odstoupení od kupní smlouvy. Odstoupit od kupní smlouvy je u nás snadné. Informace naleznete ZDE.

NzE4Yz