S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Hodnocení obchodu na Zboží.cz






AKTUÁLNÍ PRŮMĚRNÁ DOBA VYEXPEDOVÁNÍ OBJEDNÁVKY:

           6 DNÍ           


KONTAKTY

ZÁKAZNICKÝ SERVIS
tel: 735 301 877
info@kukinek.cz
PO- PÁ / 9:00 - 18:00 hod.
SO / 9:00 - 14:00 hod.

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

129,00 Kč (4,74 EUR)
skladem

»

V případě, že dodané zboží má vadu (například nefunkční výrobek, vada materiálu,…), můžete požadovat výměnu zboží, odstranění vady a nebo výměnu vadné součásti. Lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má zákazník nárok na bezplatné odstranění vady. Pokud nelze odstranit vadu nebo výrobek vyměnit, budou peníze za zboží vráceny zpět na vyplněný bankovní účet ve formuláři. 

V případě poškození zboží vlivem přepravy (poškozený výrobek, například rozbitá váza, prasklá sklenička, poničené rohy obrazů,…) je nutno postupovat dle podmínek uvedených v bodě "Reklamace zásilky poškozené při přepravě". tj. nahlásit reklamaci přepravní společnosti.

Reklamovanou zásilku neposílejte na dobírku (nebude přijata). Naše reklamační oddělení musí posoudit stav výrobku a zásilky a zahájit reklamační řízení (včetně míry případného opotřebení nebo oprávněnosti vaší reklamace). Není se čeho bát. Nám a našim dodavatelům jde především o spokojenost Vás zákazníků, proto se snažíme reklamaci vyřešit opravdu pečlivě.


V rámci reklamace zboží prosíme, o vyplnění formuláře.

Reklamované zboží nám odešlete na adresu:

Kukinek.cz
Hornopolní 933/36
702 00  Ostrava


Můžete také využít tzv. reklamačního asistenta společnosti Zásilkovna. Pokud se jej rozhodnete využít, po vyplnění formuláře a jeho odeslání Vám ze systému Zásilkovny co nejdříve zašleme podací číslo zásilky. Reklamované zboží stačí zabalit a odevzdat na kterémkoliv výdejním/podacím místě Zásilkovny, které umožňuje podat Zásilku prostřednictvím Reklamačního asistenta. Na podacím místě nahlásíte jen podací číslo, na základě kterého pracovník vytiskne štítek a balík nám bude odeslán. Za podání nic neplatíte. 


K reklamovanému zboží prosím, uveďte číslo objednávky (stačí napsat na kousek papíru a přiložit).



Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet dnem doručení reklamovaného zboží na naší adresu. O přijetí zboží a zahájení reklamačního procesu Vás budeme informovat e-mailem. 

Omlouváme se za způsobené komplikace. Uděláme s našim dodavatelem vše pro to, aby reklamace byla vyřízena co nejdříve.

Podání reklamace
Číslo objednávky: *
Jméno a příjmení zákazníka: *
E-mail: *
Kód vadného výrobku: *
Název vadného výrobku: *
Popis vady nebo poruchy: *
Číslo účtu (pokud nepůjde výrobek vyměnit):
Chci využít Zásilkovna reklamačního asistenta: *
Datum: * img
Podmínky ochrany osobních údajů
Zákonným důvodem zpracování Vašich osobních údajů je Váš souhlas dávaný tímto správci ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. a) Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES. Účelem zpracování Vašich osobních údajů je zasílání daňových dokladů, obchodních sdělení a činění jiných marketingových aktivit správcem vůči Vaší osobě.
Podmínky ochrany osobních údajů
Zákonným důvodem zpracování Vašich osobních údajů je Váš souhlas dávaný tímto správci ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. a) Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES. Účelem zpracování Vašich osobních údajů je zasílání daňových dokladů, obchodních sdělení a činění jiných marketingových aktivit správcem vůči Vaší osobě.
Opište text z obrázku: *
 
MWFkYzBj