S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.



AKTUÁLNÍ PRŮMĚRNÁ DOBA VYEXPEDOVÁNÍ OBJEDNÁVKY:

           6,8 DNÍ           

NOVINKY

arr3KORONAVIRUS: Aktuální omezení a opatření v přepravě zásilekAktualizace 20.4.2020Naší hlavní prioritou je v tento čas udržet kvalitu našich služeb na co...

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 109,00 Kč (4,05 EUR)
skladem
naše cena 109,00 Kč (4,05 EUR)
vyprodáno

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 129,00 Kč (4,79 EUR)
skladem
naše cena 159,00 Kč (5,91 EUR)
skladem

»

V případě, že dodané zboží má vadu (například nefunkční výrobek, vada materiálu,…), můžete požadovat výměnu zboží, odstranění vady a nebo výměnu vadné součásti. Lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má zákazník nárok na bezplatné odstranění vady. Pokud nelze odstranit vadu nebo výrobek vyměnit, budou peníze za zboží vráceny zpět na vyplněný bankovní účet ve formuláři. 

V případě poškození zboží vlivem přepravy (poškozený výrobek, například rozbitá váza, prasklá sklenička, poničené rohy obrazů,…) je nutno postupovat dle podmínek uvedených v bodě "Reklamace zásilky poškozené při přepravě". tj. nahlásit reklamaci přepravní společnosti.

Reklamovanou zásilku neposílejte na dobírku (nebude přijata). Naše reklamační oddělení musí posoudit stav výrobku a zásilky a zahájit reklamační řízení (včetně míry případného opotřebení nebo oprávněnosti vaší reklamace). Není se čeho bát. Nám a našim dodavatelům jde především o spokojenost Vás zákazníků, proto se snažíme reklamaci vyřešit opravdu pečlivě.


V rámci reklamace zboží prosíme, o vyplnění formuláře.

Reklamované zboží nám odešlete na adresu:

Kukinek.cz
Tomáš Tomeczek
Plzeňská 466/359
724 00  Ostrava

K reklamovanému zboží prosím, uveďte číslo objednávky (stačí napsat na kousek papíru a přiložit).

Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet dnem doručení reklamovaného zboží na naší adresu. O přijetí zboží a zahájení reklamačního procesu Vás budeme informovat e-mailem. 

Omlouváme se za způsobené komplikace. Uděláme s našim dodavatelem vše pro to, aby reklamace byla vyřízena co nejdříve.

Podání reklamace
Číslo objednávky: *
Jméno a příjmení zákazníka: *
E-mail: *
Kód vadného výrobku: *
Název vadného výrobku: *
Popis vady nebo poruchy: *
Číslo účtu: *
Datum: * img
Podmínky ochrany osobních údajů
Zákonným důvodem zpracování Vašich osobních údajů je Váš souhlas dávaný tímto správci ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. a) Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES. Účelem zpracování Vašich osobních údajů je zasílání daňových dokladů za pronájem systému, obchodních sdělení a činění jiných marketingových aktivit správcem vůči Vaší osobě.
Podmínky ochrany osobních údajů
Zákonným důvodem zpracování Vašich osobních údajů je Váš souhlas dávaný tímto správci ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. a) Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES. Účelem zpracování Vašich osobních údajů je zasílání daňových dokladů za pronájem systému, obchodních sdělení a činění jiných marketingových aktivit správcem vůči Vaší osobě.
Opište text z obrázku: *
 
ZjlmMTdk